Dostava in plačilo


Možnosti plačil v spletni trgovini

Plačilo po predračunu
Pri plačilu po predračunu se Vam izpiše predračun in vzorec položnice za plačilo. Položnico lahko plačate preko spletne banke, na banki ali na pošti. Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini plačil zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj zaželena. S plačilom počakajte, da Vaše naročilo preide v stanje "V obdelavi". Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo Vašega naročila.


 
SI56 0311 6100 0689 631, odprt pri SKB d.d. 



Plačilo po povzetju
Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.


Naše pakete dostavlja GLS. Pri naročilu s plačilom po povzetju ne nastanejo nobeni dodatni stroški. Plačilo kurirju je možno z gotovino ali plačilno kartico.


V kolikor se z kurirjem GLS dogovorite da Vam paket pusti v poslovalnici Petrol, si Petrol obračuna dodatne stroške za vročanje paketov v višini 0.45€ na paket oziroma 1.05€ za paket z odkupnino. Znesek velja za vsak posamezni paket!

Plačilo ob osebnem prevzemu

Naročilo plačate ob prevzemu na naši upravi z gotovino in z kartico. Po obravnavi naročila Vam pošljemo sporočilo ali pa Vas pokličemo, kdaj lahko prevzamete naročeno blago.


Dobavni rok


Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo s kopijo naročila, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z Vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z Vami dogovorili o dobavnem roku. Pirh d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo "V obdelavi", naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.


Dostava


Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner.  Vsa naročila opravljena do 11. ure bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Tranzitni čas ne vključuje sobote, nedelje in praznikov. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije  in Avstrije (za drugačen dogovor nas prosimo povprašajte). V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave.

Dostava se vrši v po dogovoru s šoferjem GLS zato priporočamo, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. Vaš GSM), saj Vas bo šofer poklical da se dogovorite za uro in kraj dostave. Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi na naši upravi (plačilo z gotovino in z kartico).

Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila.

V primeru, da zaloga poide, Vas bomo o tem nemudoma obvestili in Vam predstavili ostalo ponudbo ali Vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Upravitelj spletne trgovine ‘kupibarve.si’ si pridržuje pravico do zavrnitve naročenega blaga po lastni presoji.


Osebni prevzem je možen na Pirh d.o.o., PE MB Matičkova ulica 27, 2000 Maribor.


Strošek dostave

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila.

Vrednost naročila 0 – 200 EUR = 4,5 EUR.

Nad 200 EUR = brezplačno.

Strošek pošiljanja v Avstrijo je 10€ (Versandkosten nach Österreich: 10€)

Pri pošiljanju v Avstrijo je brezplačna poštnina nad 300€ (Versandkostenfrei ab einem Bestellwert von 300€)

Vse navedene cene vključujejo DDV.


Vračilo izdelkov


V skladu z določili 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago, ki ste ga kupili, iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od prejema. 

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Svojo reklamacijo sporoči na naslov info@kupibarve.si 

Blago morate vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini skupaj z originalnim računom najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila ob odstopu od pogodbe. Možnost vračila ne velja za izdelke, programsko opremo, programsko opremo z kodo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Stroške pošiljanja reklamiranega blaga krije kupec. Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga le v primeru vračila zaradi dostave napačnega blaga, tj. če kupec ne dobi blaga, ki ga je naročil.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije stroške blaga.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.