Barvanje zavornih čeljusti

Zavorne čeljusti so izpostavljene velikim temperaturnim nihanjem zato se tovarniška zaščita sčasoma odlušči.

Če želite osvežiti videz vašega vozila, je Motip set za barvanje čeljusti odlična izbira. V naslednjih nekaj odstavkih bomo opisali postopek barvanja.

V našem primeru so bile čeljusti odmontirane iz avta, saj se je delala tudi menjava tesnil in batkov. V primeru, da barvate na avtu, je potrebno vse gumijaste dele zaščititi.


Potrebujemo:




V našem primeru najprej čeljusti razstavimo po navodilih proizvajalca. Odstranimo smo vse gumijaste dele in bat, ker jih bomo kasneje zamenjali z novimi.


Potem se lotimo dela z žično krtačo. Temeljito skrtačimo nosilec in čeljust.




Na levi je obdelan nosilec, desno še neobdelan. Ker gre za železno zlitino, morda izgleda daleč od pripravljenega, ampak boljše ne gre. 

Potem sledi zaščita s krep trakom. Tukaj je potrebno znanje o delovanju zavornega sistema, saj ne smemo barvati tam kjer nalegajo zavorne ploščice. Zaščitimo tudi vse luknje od vijakov in od batka.



Pred barvanjem čeljusti in nosilce operemo s priloženim čistilom zavor v spreju. Barvo zmešamo s trdilcem v razmerju 3:1. Uporabimo 3M lonček z natisnjenimi razmerji. Temeljito premešamo s priloženo palčko za mešanje. Pustimo stati 5 min in še enkrat premešamo. Tako je barva pripravljena za nanos. S priloženim čopičem prebarvamo čeljusti v dveh nanosih. Med posameznimi nanosi počakamo 15 min.




Po dveh urah je barva dovolj suha, da se s čeljustmi lahko rokuje. V primeru, da barvate zmontirane na vozilu lahko po tem času namestite kolesa. Priporočeno je, da se pred vožnjo barva suši 24ur.

Pred uporabo obvezno preberite priložena navodila!